Uw apotheker(s):

R.G. Timmerman, K.H. Nederhoed, E. Rozendal-Jansen

Tel: (0578) 69 27 90

info@apotheekheerde.nl

Complimenten en klachten

 

Uw mening is belangrijk voor onze apotheek! Wij voeren doorlopend tevredenheidsonderzoek uit onder onze klanten. Heeft u onze laatste reviews op de homepage al gezien?

Via www.serviceapotheek.tevreden.nl kunnen klanten van alle Service Apotheken in Nederland hun mening achterlaten. Dat levert een betrouwbare en representatieve score op van de klanttevredenheid.  

Geef uw mening!
Wij zijn altijd op zoek naar verbetermogelijkheden. En daar betrekken we u graag bij. U ervaart immers als geen ander hoe het er echt in onze apotheek aan toe gaat. Wat gaat er goed? En wat kan beter? Klik hier om uw mening te geven.

U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven. Ons telefoonnummer is (0578) 69 27 90, ons e-mailadres info@apotheekheerde.nl. Mailtjes gericht aan info@apotheekheerde.nl worden alleen gelezen door de apothekers.

Klacht?
Wij doen onze uiterste best u goed van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u een keer ontevreden bent. Dat horen we graag persoonlijk van u. Bellen of een e-mail sturen kan natuurlijk ook. Komen we er samen niet uit? Dan is er een klachtenregeling. Uw klacht wordt dan behandeld door de Klachtencommissie Openbare Apotheek.

 

klachtenprocedure infographic

De volledige tekst van de klachtenregeling openbare apotheken downloadt u hier.